img

מיקור חוץ – ליהנות מכל היתרונות

במאה ה-21 אנו חיים ופועלים בסביבה גלובלית, דינמית ובלתי צפויה. על מנת להישאר “במשחק” על הארגון להישאר יעיל ועדכני ולהגיב במהירות לדרישות השוק המשתנות. כיום חברות ועסקים צצים כ”פטריות אחרי הגשם”, וגורמים לכך שהתחרות הולכת וגואה במהירות. הדבר דורש מארגונים להתמקצע בתחומם, ובה בעת מחייב אותם לספק שירותים נוספים, שאינם בהכרח “שירותי הליבה” שלהם, ולשנות את מערכי ההתנהלות לעתים תכופות ובתוך זמן קצר. עם התעצמות התחרות הלכה והתחדדה ההבנה כי כוח האדם היה ונותר המשאב החשוב ביותר בארגונים. המחסור המתמיד בכוח אדם מיומן ואיכותי מחייב את מנהלי הגיוס להשקיע משאבים רבים כדי לאתר ולגייס את המועמדים המוכשרים והמתאימים ביותר לתפקיד. הקושי שנוצר בעקבות המצב הביא להתפתחותה של אפשרות אחרת – מיקור חוץ. לשימוש במיקור חוץ כדאיות כלכלית ותועלות עסקיות גבוהות ביותר. בעזרת הישענות על מומחיותו של נותן השירותים מנהלי הארגון זוכים לגמישות וליכולת התאמה לשינויים תדירים, ללא השקעת משאבים בגיוס והכשרת עובדים. הארגון מתפנה להפנות משאבים פנים-ארגוניים ותשומות ניהוליות לשכלול ופיתוח תחומי הליבה העסקיים שלו. כך בעצם פועל הארגון ליצור בידול ויתרון תחרותי על מתחריו.

מהו מיקור חוץ?

מיקור חוץ, ובלועזית– Outsourcing, הוא שיטת ניהול מודרנית שבבסיסה עומד הרעיון להוציא מהארגון את תפעול הפעילויות שאינן נמצאות בבסיסו ולהעבירן לקבלן חיצוני שעמו מתקשר חוזית. החברה הקבלנית מבצעת במקצוענות וביעילות את מתן השירותים הנדרשים והופכת בכך לשותף עסקי של הארגון. שיטה זו מאפשרת לארגון להתרכז בניהול הישיר ותפעול פעילויות הליבה, וכך לקיים מוטת שליטה יעילה על האגפים היצרניים בו. השיטה מעניקה מכלול פתרונות המותאמים לכל ארגון בנפרד על פי צרכיו, והיא מקנה לארגון יעילות, רמת מקצועיות גבוהה וחיסכון בעלויות.

כולם נהנים מכל היתרונות:
· החברה ששוכרת את השירות – נהנית מהעובדה שיש מקור אחד שאליו עליה לפנות על מנת לאתר עובדים איכותיים ומקצועיים המותאמים לצרכיה.

· החברה שמספקת את השירות – מספקת שירות בנפח פעילות רחב למספר גדול של לקוחות. הדבר מאפשר מאגר מועמדים גדול ואיכותי, תשלום מתגמל לעובדים ובד בבד רווחיות לקבלן המספק את השירות המנוהל.

· העובדים עצמם – חברת הקבלן אחראית על העובדים, דואגת לרווחתם ותנאי העסקתם ומלווה אותם לאורך כל הדרך. הדאגה לעובד מסייעת להם להתקדם בתפקיד הנוכחי, ופותחת בפניהם אפשרויות תעסוקה נוספות בהמשך דרכם המקצועית.

שירותי מיקור חוץ של אדם מילא

אדם מילא מספקת שירותי מיקור חוץ לארגונים, למוסדות, לעסקים ולחברות, והם נהנים משירות של חברה ותיקה ומוכרת הידועה בזכות המקצועיות הרבה שלה וההתאמה המדויקת של העובדים לתפקידים הרצויים. יחידת מיקור החוץ מעניקה שירות המאפשר לארגון להתמקד בתחום התמחותו ולהמשיך להפנות משאבים לתחומי הליבה שלו, בידיעה שמערך משאבי האנוש נמצא בידיים בטוחות הדואגות לאינטרסים של הארגון. השירות יכול להינתן באופן זמני או כפתרון קבוע וארוך טווח כחלק אינטגרלי ומקצועי בארגון בהתאם להעדפות הארגון ולצרכיו. היכרות עם ארגונים רבים, הבנה מהי הצלחה ארגונית ושיטות גיוס חדשניות הן הערך המוסף של מיקור החוץ. היחידה מעניקה שירות הכולל גיוס העובד, ליווי, הכשרה והדרכה מהמומחים בתחומי משאבי האנוש השונים במכון מתוך התאמה מלאה של העובדים והשירותים לצורכי הלקוח.

שימוש בשירות זה מאפשר ללקוחותינו ליהנות מיתרונות אלה:
· גמישות מרבית בהעסקה בהתאם לצורכי הגיוס המשתנים המאפשרת התמקצעות העובד, קידומו וניודו לאורך תקופת עבודתו.
· אחריות מלאה על מקצועיות העובד ורמת שירות גבוהה לכל אורך תקופת השירות.
· יחידת ה- “os” כוללת מאגר עובדים רחב בכל קשת התפקידים בתחום משאבי אנוש, דבר המאפשר גיוס עובדים באופן מידי, ללא צורך בתקופת הכשרה.
· חיסכון בזמן ומשאבים הכלולים בעלויות גיוס עובד, הכשרתו והעסקתו.
· סל שירותים – הסינרגיה בין היחידות השונות מאפשרת לנו להעניק מכלול שירותים המיועדים לבצע תהליך גיוס כוללני, מעמיק ומקצועי על מנת לבחון את התאמת העובד לארגון באופן מקסימלי.

*הילה לאוזון, אחראית תחום OS באדם מילא